sobota, 29 czerwca 2013

Powitajmy nowego wilka!


Imię: Delgado
płeć:Basior
Wiek:4lata
cechy:romantyczny,miły,przyjacielski,inteligentny,utalentowany,wierny,pewny siebie,niebezpieczny,nieprzewidywalny,samotnik (różne cechy się u niego przejawiają).
Stanowisko:Lekarz.
specjalizacja:morderca,szpieg,tropiący,szaman,lekarz.
żywioł:woda,ziemia,powietrze.
Moce:teleportacja,lewitacja,czytanie czyichś myśli,przwidywanie przyszłości.
Patron:Bóg burzy storm
partner:Zakochany w Sarze.
Rodzina:wychowuje się sam od zawsze.
co lubi:Wadery,spacery wieczorem,kąpiel w wodzie,romantyczki.
czego nie lubi:gorąca,wrogów,oszustów.
Przyjaciele:Wszyscy z watahy
Wrogowie:Przedstawiciele mrocznej watahy
Historia:Zaraz po urodzeniu został porzucony przez rodzinę sądzono, że to taka tradycja z przed lat.Zapoznałem młodą wilczycę Sarę, która była moją przyjaciółką a z czasem zakochałem się w niej chociaz ona nic nie wie.Poszukiwałem jej gorączkowo po zaginięciu i odnalazłęm tutaj w watasze.
Towarzysz:
http://pu.i.wp.pl/k,NDExODk4OTMsNDYyODQxNTA=,f,nehym8.jpg
Imię:Ama
Rodzaj:Wilczyca
Gatunek:towarzyszka ognia.
płeć:wadera
Historia:Sara dała mi ją na pamiątkę po jej znikinięciu przyżekłem, że zajmę się nią,a ona pomoże mi znaleźć Sarę, to podobno jej siostra, którą znam tylko ja.
Właściciel: Demitrios

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz