poniedziałek, 24 czerwca 2013

Od Belli-cd Saverusa

Chciałam coś czuć. Chciałam poczuć ciepło. Nie dałam rady, moje serce skamieniało. Pobiegłam w las.  Biegłam. Nie miałam mocy. Nie miałam nadziei. Po pewnym czasie ległam na zemię. Zobaczyłam wojoeników. Smoczych wojowników. Rzucilsię na mnie. Nie walczyłam.
-No dalej! Zabijcie mnie!-popatrzeli na mnie ze zdziwieniem i ze wściekłością. Nie miałam po co walczyć. Oni nie zabili mnie. Puścili mnie wolno rozpływając się w powietrzu. Po dalszej wędrówce nie miałam sił. Niestety szczęście mi nie dopisywało. Spotkałam Światowida. Nie mogłam walczyć. Mogłam jedynie stać bez ruchu. Bez moich mocy nic nie mogłam. Jeleń rzucił się na mnie. Co miałam zrobić jak nie czekać na stratowanie. Nie ruszałam się. Jeleń stratował mnie. Lecz zaraz potem uciekł słysząc Seva. Ja leżałam umierająca i nawet z  małym uśmiechem na twarzy ze wreszcie się  uwolnię.


Sev???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz