wtorek, 11 czerwca 2013

od Kate Lilly - cd. Birdy; do Birdy

Od Kate Lilly - cd Birdy do Birdy

- Mówisz że źle się czujesz od kilku dni?- Spytałam po pięciu minutach.
- Tak.- Odpowiedziała Birdy.
- Musisz zostać w mojej jaskini kilka dni. Wolisz rumianek czy miętę?
- Hmm... może rumianek?
- Dobrze. Pozwól że Cię trochę dokładniej zbadam. Możesz pokazać mi łapę w którą się zraniłaś?
- Dobrze.- Pokazała mi ranę. Wyglądała jak wielka litera ''D''. Dostałam wizji.

<< Wizja>>
Birdy idzie z jakimś wilkiem. Nagle z spróchniałego drzewa wyskakuje dusza wilka. Miał całe białe oczy, z ciała widać mu tylko głowę i tułowie(i kawałek ogona. Dusza wchodzi do ciała Birdy...

<< ''Real''>>
- O nie...- Powiedziałam cicho.
- Co jest?- Spytała przestraszona.
- Jestem pewna na 95% że twoją duszę opanował jakiś zły duch. Jednak muszą potwierdzić to dodatkowe badania. Jak się potwierdzą nie wychodź w księżycowe noce z jaskini. I będę Ci przynosić 3 razy dziennie mikstury antydemonowe. Ale to musi się sprawdzić.


< Birdy? Ty zdecyduj czy opętał Cię duch czy nie : )>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz