niedziela, 16 czerwca 2013

Od Saverusa-cd Belli





-Ja idę szukać nocte erinys.Podobno rozkwita w nocy nad zaklętym żródłem.Jest mi potrzebna do nowego eliksiru-pochwaliłem się
-Umiesz robić eliksiry?-spytała zaciekawiona Bella.
-Tak,idziesz ze mną?
-Tak.
-To świetnie-ruszyliśmy w stronę zaklętego źródła-Dobrze że ze mną poszłaś,bo szczerze mówiąc sam się boje.
-Nie martw się Sev.Night czuwa nad nami.-powiedziała wesoło Bella
-Jak mnie nazwałaś?
-Sev.Czy to coiś złego?
-Nie..ale jeszcze nikt nie dał ksywki.Miałem trudne dzieciństwo.Ojciec prześladował mnie i moją matkę.Ją bo była z rodu Mrocznej Watahy,a mnie bo odziedziczyłem po niej mroczne moce.
-Jesteś z Mrocznej Watahy?-spytała Bella w pełnym spokoju.
-Nie,ale mam mroczne moce.
-Acha.Patrz,już niedaleko!
-Jej,jak tu dużo nocte erinys!-zachwycałem się.

Bella?
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz