poniedziałek, 24 czerwca 2013

Od Saverusa-cd Belli


-C-co?!-odskoczyłem od niej.
-Severus przepraszam-Znów zaczęła płakać.
-Za co?To że ci się podobam to nie twoja wina.
-Ty..nie czujez tego samego prawda?
-Nie wiem..Ale nie powinienem,tylko bym cię naraził na atak..sama wiesz kogo.
-Nie wiem.Robisz sobie żarty prawda?
-Jak mógłbym żartować z Księżniczki Światła?!-powiedziałem z lekkim oburzeniem
-To co niby mogło by mnie zaatakować?
-Nawet ja boję się wymówić jego imię...Sauron.-wyszeptałem ostatnie słowo.
-Kto..Kto to jest?!
-Mroczny potężny pan,który powołał mnie do życia,a teraz jeśli kogoś pokocham chce zabić.Nie jest wilkiem tylko mroczną postacią.
-Nie mówiłeś mi wszystkiego.
-Tak..za co się wstydzę.Wcześniej byłem człowiekiem,umarłem i odrodziłem się tu.Jestem księciem pół krwi i najpotężniejszym magiem cienia.

Bella?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz