piątek, 21 czerwca 2013

Od Saverusa-cd Belli

-Bella nic ci nie jest?-pomogłem jej wstać.
-Nie,nic..miałam wizję.
-Jesteś pewna że to nie przez opary z ,,głupawki''?
-Nie..walczyłam i wtedy biały jeleń....
-Bella!Biały jeleń to tak na prawdę...-Arven wpadła do pracowni.
-WON!!!-krzyknąłem.
-Zamknij pysk przybłędo!Biały jeleń to...-nie dokończyła bo wypchnąłem ją z pracowni moją mocą.
-Jak dorosnę to dam jej popalić-uśmiechnąłem się drapieżnie.-Czarna magia jest 8 razy potężniejsza niż jakieś tam żywioły.
-Ale ona miała chyba coś ważnego do powiedzenia.
-Wcale że nie.Ona po prostu myśli że jest wspaniała,ładna i wszystko jej wolno.
-A co twoim zdaniem nie jest ładna?-uśmiechnęła się.
-Ja..Nie wiem jak odpowiedzieć na to pytanie.-wylałem zawartość kotła do butelki i zgasiłem ogień.

Bella?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz