wtorek, 11 czerwca 2013

od Kate Lilly do ...


Od Kate Lilly

Po wyleczeniu Cleo ukradkiem wróciłam do swojej jaskini. W tej watasze czułam się zupełnie nieswojo. Zobaczyłam że w moim schowku pierwszej pomocy znikła ostatnia butelka krwotoczków. Przypomniało mi się jak nazwał mnie Caro. Przesadzał; Teraz tylko ''grzywę'' mam rudą. Stworzyłam niewidzialną barierę, podobną do bariery Caro, tylko że fizyczną. Teraz nikt bez mojej wyraźnej zgody nie mógł wejść do mojego schowka. W dodatku zobaczyłam że wszystkie wilki są zainteresowane tylko swoimi partnerami lub partnerkami. Nie mam tu przyjaciół. Nie wiem, czy Caro można było tak nazwać. No nic, poszłam szukać truskawek na krwotoczki. Nic mnie nie spotkało. Zebrałam koszyk truskawek, i poszłam do jaskini. Według własnego przepisu zaczęłam robić, ale nagle w wejściu pojawił się jakiś wilk.
- Czy to ty jesteś Kate Lilly?- Usłyszałam.

Kto dokończy??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz