niedziela, 20 października 2013

Powitajmy nowego wilka!


 
Imię: Nave (czyt.Nejw)
Płeć: Basior
Wiek: 3 lata
Cechy: Sympatyczny, miły, dość rozmowny , poczciwy, lubi dawać rady, odważny, nieśmiały w stosunku do wader, silny, zwinny , szybki, umięśniony , umie zachować się w każdej sytuacji.
Stanowisko: Brak ***
Żywioł: Powietrze, Ziemia.
Moce: Telekineza, czytanie w myślach, teleportacja, panowanie nad pogodą i zwierzętami, widzenie na kilometry.
Patron: Bóg ziemi, Trevor.
Partner: Szuka.
Rodzina: Odszedł z powodu wygnania, jego rodzina nie przyznaje się do niego.
Historia: Zostałem wygnany z powodu potknięcia, walczyłem w mojej Watasze o stanowisko Alfy jednakże nie udało mi się to z powodu iż ktoś podłożył mi ogon. Poniżony sam musiałem opuścić watahę.
Towarzysz: brak
Właściciel: Szogun1234

***  Stanowisko Gammy jest już ZAJĘTE. Proszę zamienić je jakimś innym.
Igas//Incantaso

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz