środa, 2 października 2013

Od Rey'a-cd Lili-do Lili

-Nie widzieliśmy się 2 miesiące. musisz spróbować-powiedziałem pomagając Lili wsiąść na
Saphirę. Wyglądał na przerażoną i taka była.
-A co jeśli pojawi się kolejny smok?-pytała
-Nie pojawi się. A nawet jeśli poradzę sobie z nim.-powiedziałem i uśmiechnąłem się. Nagle
 na horyzoncie pojawił się smok. Nie był sam. Był to Drago ze swoim smokiem- Alexem.

Podlecieliśmy bliżej
-Co ty tu robisz!-spytałem
-Siedzę na smoku. Nie widać?-zadrwił
-Zostaw mnie i Bellę w spokoju Dobrze wiedziała że nie może ci zaufać. Lecz zrobiła to! Wrr
-Nie bądź taki silny! W szkole byłeś popularny, ale nie groźny!
-Jeszcze tego pożałujesz. Dokładnie widziałem co się u was działo. Siostra mi opowiedziała! Nie powinieneś jej tego robić! Może wy uczyliście się u Day, ale ja u Night. Zważ na to że to ja byłem najlepszym studentem Night.
-Wiem! A Day- Bella! A no właśnie wybacz ale muszę wrócić do pałacu-uśmiechnął się szyderczo na pożegnanie
-Kto to był?!-spytała Lili
-To był..Ahh...

Lili???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz