poniedziałek, 7 października 2013

Od Lili - cd Rey'a - do Rey'a

Obudziłam się. Pamiętałam moment gdy przytulałam się z Rey’em. Wszystko co zdarzyło się później było mi obce. Otworzyłam oczy. Rey leżał obok mnie. Podniósł się i pomógł mi wstać.
 - Co się stało?-  Spytałam. Czułam silny ból w prawym boku.
 - Ukąsił Cię wąż- spojrzał na mnie, a później na moją ranę po ukąszeniu
 - Uleczyłeś mnie?
 - No... w pewnym sensie tak- uśmiechnął się do mnie
 - W pewnym sensie?
 - Och, tak mi się tylko powiedziało- uśmiechnął się i musnął mój policzek swoim nosem
 - Dziękuję...- również się uśmiechnęłam i cmoknęłam go w czoło
 Rey zaśmiał się tylko i popatrzył na mnie troskliwie
 - Jesteś taki kochany...- wtuliłam się w jego sierść
 - Ty również. Dobrze wiesz, że za tobą skoczyłbym w ogień..!

 Rey? [Przepraszam, ale nie miałam pomysłu : )]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz