czwartek, 3 października 2013

Od Destiny - cd Asoki

- Uczę się latać - zaśmiałam się.
- Świrnięta jesteś - mruknęła.
- Wiem. To latanie coś mi nie idzie... Więc czy mogłabyś mnie stąd ściągnąć i zanieść na Wiosenną Polanę ? - spytałam niewinnie.
 - Wolałabym zlecieć z tobą tylko na dół tego drzewa, ale skoro musisz koniecznie znaleźć się na Wiosennej Polanie to dobra - powiedziała i chwyciła mnie za łapę po czym poleciała w stronę Wiosennej Polany.
 Omal mnie nie puściła kiedy zobaczyła, że czeka tam na nią prawie cała wataha i woła "Wszystkiego najlepszego z okazji imienin!".
 - Kto to zorganizował ? - spytała.
 - Ja - uśmiechnęłam się lekko.
 - A-ale... Czemu ? Przecież ledwo się znamy ! - zdziwiła się.
 - Wiem. Ale ja lubię wszystkich bez względu czy ich znam czy nie - powiedziałam.
 ( Asoka ? )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz