sobota, 12 października 2013

Od Rey'a - cd. Lili; do Lili/Nuki

- Cii. Nie płacz - powiedziałem i przytuliłem się do wadery. - Chodź - poszliśmy do jaskini. - Zostań tu zaraz wrócę  -powiedziałem i wyszedłem z jaskini. Przebiegłem jezioro i pobiegłem ścieżką w głąb lasu. Węszyłem. Nie upłynęło pięć minut, a znalazłem trop. Schowałem się w krzakach i zaczekałem na okazję. Gdy się nadarzyła wyskoczyłem z krzaków i obaliłem wilka na ziemię.
-Jak śmiesz!- wykrzyknął.
-Jak śmiem?! - spytałem sarkastycznie. - Jak ty śmiesz! Doprowadziłeś Lili do płaczu! Jesteś żałosny! Powinieneś się wstydzić. Wysłała wam wiadomości telepatyczne! Ale ty nie pomyślałeś i nie sprawdziłeś! Jesteś nic nie wart! - powiedziałem. Zeskoczyłem z wilka, bo usłyszałem szelest. To była Lili.

Lili/Nuka???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz