sobota, 28 września 2013

Powitajmy nowego wilka!


Imię: Natalie de Corsair, ale mów mi Natalie...
Płeć: Wadera
Wiek: 3 lata
Cechy: Bardzo często nieufna, czasem agresywna, waleczna, zwinna, szybka, silna, wytrzymała, inteligentna...
Stanowisko: Atakująca
Żywioł: Cień i mrok
Moce: Mam ich dosyć wiele, ale nie wszystkie... Najsilniejsze z nich to: Czarna i biała magia, władanie cieniem i mrokiem, zmiennokształtość i inne...
Patron: Uniwers
Partner: Szukam, ale spodobał mi się Rick...
Rodzina: Mam, ale nie w watasze.
Historia: Dokładnie nie pamiętam, ponieważ miałam amnezję, ale pamiętam urywki. Jako mały szczeniak byłam otwartą waderką. Kiedy urodziła się moja siostra, musiałam uciekać z watahy... Pamiętam jeszcze, że błąkałam się, aż znalazłam tą cudowną watahę.
Towarzysz: Na razie brak
Właściciel: kruwka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz