niedziela, 29 września 2013

Od Natalie - cd. Wicky - do Wicky

Szłam razem z nimi, nie przyzwyczaiłam się do nowego towarzystwa... Jednak trochę mnie dziwiło, że je wypłoszył jeleń. Panowała niezręczna cisza, postanowiłam ją przerwać i powiedziałam:
- Jesteście rodzeństwem?
- Nie - odpowiedziały.
- Wiecie, ten jeleń miał być moim obiadem, więc co powiecie na polowanie?
Wadery nie były do mnie do końca przekonane, widać to było w ich oczach. Postanowiłam powiedzieć:
- Chodźcie, wy pewnie też jesteście głodne...
W końcu zgodziły się, zaczęłam tropić. Kiedy złapałam trop, zaczęłam biec. Zauważyłam pięknego jelenia, zaczaiłam się i skoczyłam. Jeleń padł, zawołałam Wicky i Amber. Razem zjadłyśmy jelenia, kiedy skończyłyśmy, zapytałam się:
-Jeżeli chodzi o mnie, to ja już będę iść...
------
Wicky

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz