niedziela, 29 września 2013

Podsumowanie

Dopiero jutro jest ostatni dzień września, ale dzisiaj mam więcej czasu na rozpisanie podsumowania. Wszystkich członków proszę o zapoznanie się z opinią na ich temat. Uwaga! Jeśli przy którymś z Was pomyliłam się (np. napisałam "brak odzewu", a ty dodałaś/eś w tym miesiącu opowiadanie), napisz do mnie o tym. Ja też jestem człowiekiem i przeglądając ponad 100 postów naprawdę mogłam czegoś nie zauważyć.

Igas - super, dziękuję za wspólne udoskonalenie bloga ;)
Tygrysica - brak zastrzeżeń ;)
Filamissa - brak odzewu na moje prośby dostarczenia opo, ostrzeżenie
linka333 - brak wieści, ostrzeżenie
*Izabelka* - brak wieści, ostrzeżenie
SimiXD - brak wieści, ostrzeżenie
Chloe_xD - brak zastrzeżeń
Paulinka17 - brak wieści, ostrzeżenie
mrunia - wysłałaś mi w tym miesiącu opo, aczkolwiek liczę na większe zaangażowanie
piamonkey - brak wieści, ostrzeżenie
Rainbow - cieszę się, że się poprawiłaś ;)
Silmarilion - brak wieści, ostrzeżenie
CocoChanel91 - brak wieści, ostrzeżenie
Rebel^^ - brak wieści, ostrzeżenie
Wikusia112 - brak zastrzeżeń
Acheron - brak wieści, ostrzeżenie
Smocza Klara - brak wieści, ostrzeżenie
Maja66 - brak wieści, ostrzeżenie
Demitrios - brak wieści, ostrzeżenie
SzweBulldog - brak zastrzeżeń
Ryśa - brak wieści, ostrzeżenie
Ktosicek - brak zastrzeżeń
Kiciulka25 - dostarczyłaś w tym miesiącu opo, aczkolwiek mogłabyś się bardziej postarać
kruwka - dopiero dołączyłaś i już wysłałaś opowiadanie, tylko tak dalej ;)

Bardzo dziękuję niektórym osobom za zaangażowanie w 'życie' watahy. (szczególnie graczce Igas, dzięki której blog wygląda, tak jak wygląda.) Mam także nadzieję, że muzyka dodana przeze mnie podoba się Wam.
W zeszłym miesiącu zapowiedziałam, że będę 'wlepiać' ostrzeżenia bez skrupułów. Nie chcę tego robić, ale niestety większość z Was się opuściła i nie zasługuje na pochwałę. Aby nie pisać cały czas tego samego, pozaznaczałam poszczególne loginy kolorami, którymi przyporządkowałam zadania. 
- czerwony - ostrzeżenie, musisz dostarczyć opowiadanie najpóźniej do 7 października br.
- pomarańczowy - musisz się bardziej postarać, jeśli nie dostarczysz opowiadania do 7 października br., otrzymasz ostrzeżenie
- zielony - jest dobrze, nie mam zastrzeżeń

//Carmen (koniara5842, adminka WZŹ)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz