piątek, 20 września 2013

Od Belli-cd Saverusa

-To on mnie przywołał. Kiedy zadałam ci pytanie czemu się zmieniłeś gdy wróciłam powiedziałeś:
"Zmieniłem się, ponieważ w moje 18 urodziny(jako człowiek) ktoś uświadomił mi z kąd pochodzę i kto jest moim ojcem."
A teraz wściekaż się że zniszczyłam pierścień!-mówiłam-Ale ty nie zrozumiesz. Nie mogę być szczęśliwa! Nie dopuki klątwa trwa. Ale ty niczego nie widzisz! Chodźby tego że Hades nie chciał was zabić. Miał tylko was nękać. Nie mogłam mu odmówić. Gdyż klątwa trwa! Ale nie pojmiesz pewnie też jak ją zwalczyć!-Mówiłam. Po chwili rozwinęłam skrzydła i poleciałam. Skuliłam się pod drzewem i zaczęłam płakać.On nic nie rozumie!-myślałam-Ma to o czym każdy może marzyć. Ma przyjaciół. Ma miłość i rodzinę..

Sev???


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz