piątek, 20 września 2013

Od Saverusa-cd Belli

- Zepsuła. Pierścień. Mojego. Ojca! - krzyczałem robiąc co słowo przerywnik i zabawnie wymachując łapami we wszystkie strony, nawet sobie z tego nie zdając sprawy. Wziąłem te dwie połówki do pyska i włożyłem do sakwy, aby go naprawić i oddać Sauronowi. Popatrzyłem litościwie na Bellę i czekałem aż się obudzi.***
Po jakiejś godzinie wadera zaczęła powoli otwierać oczy. Stanąłem na nią i powiedziałem:
- Czy ty aby nie przesadzasz? Wiesz czemu zabiłem Hadesa? Bo go na mnie nasłałaś. Ja się tylko broniłem. Proszę, zrozum, że ja cię bardzo lubię, zrobiłbym dla ciebie wszystko,  cię nie kocham. Zostańmy przyjaciółmi. Wszystko wróci do normy, obiecuję. Tylko błagam przestań już być taką egoistką myśląca tylko o własnym dobrobycie i szczęściu.

<Bella?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz