niedziela, 3 listopada 2013

Od Nuki - cd. Rey'a; do Rey'a

 - Jak mogłeś?!- warknąłem miażdżąc Rey’a.
 - Co? O co ci chodzi?- spytał zdezorientowany.
 - O co mi chodzi?! Skrzywdziłeś ją! Teraz płacze gdzieś w kącie jaskini!
 - Ale.. ale kto?
 - KTO?! Jak jesteś taki mądry zgaduj!!
 - Lili?
 - Brawo! Tak, chodzi o Lili!! Jest roztrzęsiona!
 - Co poradzę na to, że zemst.., że jej już nie kocham?- powiedział, a w jego oku pojawiła się łezka.
 - Ty beczysz?!- zapytałem kpiąc z przeciwnika.
 - Nie!- warknął na mnie i rzucił mi się do gardła.
 Tak naprawdę bardzo lubiłem Rey’a, ale nie pozwolę, żeby tak traktował moją siostrę! Rey uderzył mnie łapą i upadłem. Szybko jednak znów stanąłem na nogi. Wiedziałem, że nie mogę mu darować. Lili to najważniejsza osoba w moim życiu... Rey zaczął uciekać, a ja pognałem za nim. Nagle na naszej drodze stanął ogromny basior. Był czarny i należał do Mrocznych. W łapie trzymał Lili...

 Rey?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz