niedziela, 3 listopada 2013

Od Lili - cd. Rey'a; do Rey'a

Basior stanął nade mną.
 - Lili, ja muszę odejść. Na zawsze. Nie kocham cię, jesteś dla mnie nikim! Przepraszam, ale tak jest, ja muszę odejść!
 - Ach tak? A więc odchodź! Ja również cię nie kocham! - warknęłam rozżalona. - Idź, i nigdy nie wracaj!!
 Byłam tym wszystkim zmęczona. Jeśli mu na mnie nie zależy to niech odchodzi! Płakałam. Basior spojrzał tylko na mnie i zaczął biec w swoją stronę. Leżałam tak pod drzewem, targana płaczem i emocjami. Nuka podszedł do mnie;
 - Ciebie również nie chcę znać! - krzyknęłam, zanim zdążył coś powiedzieć.
 - Jak chcesz...
 On mnie rozumiał, wiedział, że jak nie chcę rozmawiać, to nie będę. Pobiegłam przed siebie. Chciałam uciec od świata, lecz nie wiedziałam jak. Zaczął padać deszcz. Schroniłam się więc pod krzakiem. Siedziałam tam, moje łzy wtapiały się w deszcz... Wiatr targał moim futrem. Miała dość. Wszystkiego!

 Rey?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz