niedziela, 8 grudnia 2013

Życzenia Noworoczne

Czy chcielibyście, aby nasza wataha miała zorganizowaną zabawę? Chodzi o to, że każdy kto będzie chciał i się zapisze wykona własnoręcznie pracę (np. kartkę) dla wylosowanej osoby. (Życzenia na nowy rok itp.) Oczywiście tylko dana osoba będzie wiedzieć kogo wylosowała. Jak już zrobi pracę niech przyśle ją do mnie. Jeśli chcecie możecie ją zlinczować i przesłać mi wiadomość (Maja666666):

<link>
Chciałabym, abyś wysłała mi ta wiadomość dla < login-gracza-do-którego-wysyłamy>

I wtedy ja to wyślę. Aby zapisać się musisz napisać pod tym postem w komentarzu swój login i to, że się zgadzasz. Później ja sprawdzę czy na pewno się zgadzasz( ostatnio stałam się nieufna no i wiecie ktoś może się za was podać)
Akcję prowadzi Maja666666.

//Maja666666

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz