wtorek, 31 grudnia 2013

Od Nuki - cd. Severusa; do Severusa

- Ech...- przekręciłem oczami. - Błagam cię, Severus... Nie zachowuj się jak jakiś szczeniak!
- Że niby ja?!
- Tak, ty! - warknąłem zniesmaczony nastawieniem basiora. - Nie mów mi, że przy każdym jesteś tak wkurzony!
- A może po prostu mam gorszy dzień?!
- A może po prostu mnie nie lubisz...? - spojrzałem na niego po ukosie. - Przecież wiesz, że Aisha to po prostu moja przyjaciółka... Nic więcej! Znaczy dla mnie bardzo wiele, ale... Ale wiem, że jest z tobą i nie chciałbym z nią być! A ty zachowujesz się jakbym był jakimś potworem!
- Czegoś żeś się mnie tak uczepił, co?! - warknął i zaczął odchodzić w swoją stronę.
- Czemu? Bo wiem, że Aisha cierpi, gdy zachowujemy się jakbyśmy się nienawidzili... - westchnąłem, a Severus obrócił głowę w moją stronę.
- Czyli co? Mam udawać, że jesteśmy przyjaciółmi?! - syknął.
- Nie, nie musisz udawać. Skoro chcesz, żeby cierpiała, twoja sprawa. Ja miałem dobre intencje. Moim zdaniem jesteś spoko basiorem, ale skoro mnie tak nie cierpisz, nie będę ci się narzucał... - prychnąłem i zacząłem zmierzać w kierunku swojej jaskini...
>
> Severus?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz