wtorek, 31 grudnia 2013

Od Severusa - cd. Nuki; do Nuki

 Uniosłem wyżej głowę, i zmierzyłem basiora spojrzeniem pełnym pogardy.
 - A ty co niby robisz? - uniosłem lekko górną wargę.
 - Przepraszam, nie chciałem zrazić szlachty moją obecnością - uśmiechnął się z przekąsem.
 - Od razu mówię, że Ai odpoczywa w naszej "jaskini" i nie ma ochoty na spotkanie - odwróciłem się na pięcie i podreptałem w moją stronę.
 - H-hej! - podbiegł do mnie i zagrodził mi drogę. - To że do ciebie zagadałem, nie znaczy że chcę wiedzieć gdzie jest Aisha!
 - A więc czego chcesz? - uniosłem brew.
 - No... nie wiem, po prostu spacerowałem i na ciebie trafiłem. Czy to nie dobra okazja by lepiej się poznać?
 - "Poznać"? - przekrzywiłem łeb.
 - No, tak bo ty chyba nie za bardzo mnie lubisz, co?
 - Czytasz mi w myślach? - mruknąłem po czym wznowiłem marsz.
 - No weźźźźź, Sevy... - potruchtał za mną.
 - Nie nazywaj mnie Sevy. Po prostu Severus. Czego ty ode mnie chcesz?

 <NukaXD?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz