niedziela, 9 czerwca 2013

Powitajmy nowego wilka!


Imie: Sonia
Płeć: samica
wiek: rok
cechy: szybka, zwinna, sprytna
stanowisko: tropiąca
specjalizacja: tropienie
żywioły: ogień, woda, powietrze
Moce: magia,teleportowanie się, czytanie w myślach , stawanie się niewidzialnym i widzenie w ciemnościach
Patron: w trakcie
Partner: szuka
Rodzina: całe stado
Co lubi: lubi biegać, spacerować, pływać, czarować
Nie lubi: ostrego jedzenia, hałasu
Przyjaciel: Carmen
wrogowie: ci, których nie lubi para alfa
historia: Kiedy się urodziłam byłam w kochającym domu, ale kiedy dorastałam moi właściciele przeprowadzili się do nowego mieszkania. Strasznie się bałam. Kochająca rodzina wyrzuciła mnie z dom dlatego bo już nie pasowałam do mebli. Błąkałam się aż ktoś mnie złapał. Trafiłam do schroniska. Tak czekałam miesiąc ale przyszło wybawienie, adoptowali mnie myślałam ,że to koniec mojego smutku. Było dobrze dostawałam jeść, troszczyli się o mnie. Po paru miesiącach pan zaczął mnie bić więc uciekłam. Błąkałam się aż spotkałam Carmen i mnie przygarnęła.
właściciel : mrunia
Towarzysz:

Imię: Emma
Rodzaj: zwykły
Gatunek: tygrys
żywioł: natura
wiek: 8 miesięcy
historia: podczas zabawy znalazłam małego tygrysa w trawie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz