sobota, 8 czerwca 2013

Nowy członek!!!

Imię: Ashley
Płeć: Wadera
Wiek: 2 lata
Cechy: miła, przyjazna, mądra, szalona, ryzykowna, szybka, zwinna, gibka, zadziorna, pomocna, kochająca, piękna, odważna i wierna
Stanowisko: Wojowniczka
Specjalizacja: Obrończyni
Żywioł: Ogień, powietrze, natura
Moce: Potrafi latać, Przywołuje każdą roślinę do życie i włada roślinami,Wystrzela w stronę przeciwnika ognistą kulę,Wytwarza wokół siebie ognistą tarczę,Ma tak potężną moc, że może spalić wioskę i więcej,Włada pogodą
Patron: Wind
Partner: Szuka
Rodzina: Wszyscy zginęli
Co lubi: Wyprawy, rozrywki, latać i zaprzyjaźniać się
Czego nie lubi: nudy, samotności, wojen, orzechów i Camelot
Przyjaciele: Ania
Wrogowie: Ludzie w Camelot
Historia: Moja rodzina zginęła, a ja się zaprzyjaźniłam z kimś. Błąkałam się po lesie, aż znalazłam tą watahę.
Towarzysz : Brak
Właściciel: hana456

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz