czwartek, 16 stycznia 2014

Od Lili - cd. Rey' a - do Rey' a

Zerwałam się z miejsca, spoglądając na Rey’a ze zdziwieniem.
 - Rey! Co to? - spytałam wyraźnie zaniepokojona.
 - Nie mam pojęcia... - odpowiedział i przez chwilę przyglądaliśmy się temu pięknemu zjawisku.
 - A-ale... Czy to jest groźne?
 - Nie wiem, Lili. Moglibyśmy spytać się jakiegoś smoka, ale nie wiem, czy wiedzieliby co to...
 - Racja. Ale warto spróbować. Wezwijmy nasze smoki - poleciłam.
 Zrobiliśmy tak jak było ustalone. Po kilku minutach przed nami zjawili się: Shandow i Estermines. Smoki zmierzyły nas wzrokiem.
 - Czy nie wiecie przypadkiem, co to może być? - spytałam, spoglądając na niebo.
 - Hmm.... Też się nad tym zastanawiałam, lecz nie słyszałam o czymś takim. Moim zdaniem nie jest to związane z Białą Magią, lecz mogę się mylić. Nie wiem przecież wszystkiego... - zamyśliła się Ester.

>Rey?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz