czwartek, 29 sierpnia 2013

Powitajmy nowego wilka!


Imię: Rick
Płeć: Basior
Wiek: 3 lata
Cechy: Sympatyczny, szalony, odważny, miły, pomocny, zwinny, oddany, szlachetny, uczciwy, ambitny, ryzykowny, silny, szczery i inteligentny.
Stanowisko: Goniący
Żywioł: Ziemia i woda.
Moce: Super szybkość, władza nad żywiołami (ziemia i woda), biała i czarna magia, zmiennokształtność i uzdrowienie
Patron: Trevor
Partner: Zauroczony w pewnej waderze.
Rodzina: Nie pamiętam.
Historia: Historia krótka i wesoła, ale trzeba opowiedzieć. Kiedy byłem małym szczeniakiem walczyłem o przetrwanie. Dla mnie było to tylko zabawa, a dla innych nie. Postanowiłem wyruszyć w świat, dorastałem, uczyłem się, poznawałem ciekawe miejsca. Przyszedł czas, że szwendałem się, bo terenach Watahy Zaklętego Źródła. No i co tam dalej, zapytali się czego tu chce. Zapytałem się tylko, czy mogę dołączyć. Alfy zgodziły się, więc jestem tutaj.
Towarzysz: Już nie mam.
Właściciel: SzweBulldog

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz