sobota, 31 sierpnia 2013

Podsumowanie - wakacje

Podsumowanie - tutaj zobaczycie opinie na temat Waszych działań w watasze. (nie uwzględniono Alf). Posługuję się loginami, ponieważ niektórzy mają po kilka wilków.
GRACZ - OPINIA
Igas - super, tylko tak dalej!
Tygrysica - również wspaniale ;)
Sikorka36 - już dawno nie otrzymałam od ciebie żadnego opowiadania, proszę o historyjkę do 8.09.br.
Filamissa - opuściłaś się, proszę o opowiadanie do 08.09.br.
linka333 - proszę o opowiadanie do 08.09.br., nie widziałam jeszcze twojej pracy na blogu...
*Izabelka* - tutaj także cisza, wskazane przesłanie opowiadania do 08.09.br.
SimiXD - opuściłaś się, mam nadzieję, że wraz z końcem wakacji znowu powrócisz do dawnej aktywności; czekam na opowiadanie do 08.09.br.
Chloe_xD - nie mam zastrzeżeń, choć mile byłoby zobaczyć aktywność sprzed wakacji
Paulinka17 - żadnych wieści? Opowiadanie do 08.09.br
mrunia - napisałaś 1 opowiadanie od dołączenia, proszę o opo. do 08.09.br.
piamonkey - to samo co mrunia
Rainbow - czekam na opo. do 08.09.br.
Silmarilion - byłaś na wakacjach, jesteś praktycznie nowa, więc mam nadzieję na coś ciekawego
CocoChanel91 - nie widziałam cię jeszcze na blogu, mam nadzieję, że to się jeszcze zmieni, opo. do 08.09.br.
Rebel^^ - to samo co CocoChanel91
Wikusia112 - opo. do 08.09., większych zastrzeżeń nie mam
Makolągwa436 - dawno nie miałam od ciebie wieści, mam nadzieję, że w roku szkolnym znowu będziesz się starać, opo. do 08.09.
Acheron - co się dzieje? Dawno nie otrzymałam od ciebie opowiadania; opo. do 08.09.
Smocza Klara - to samo co do Rebel^^ i CocoChanel91
Maja66 - na razie nie mam zastrzeżeń
Demitrios - opo. do 08.09.
SzweBulldog - na razie brak zastrzeżeń
Ryśa - proszę o formularz Destiny jako dorosłego wilka i także opo. do 08.09.

Na razie brak ostrzeżeń, rozumiem, że wielu z was wyjeżdżało w wakacje, jednak od września nie omieszkam wyrzucić z watahy osób, które się nie starają.
//koniara5842

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz