piątek, 9 sierpnia 2013

Od Saverusa-cd Belli


-Najpierw woda,potem kleszcze,tak?-powiedziałem zdyszany do Belli gdy byliśmy na miejscu.
-Oj,nie marudź-machnęła na mnie łapą.Biegała wszędzie wąchając polne kwiaty,tym czasem ja położyłem się w wysokiej trawie.Sciemniało się i na niebie było już widać pierwsze gwiazdy.
-I co,bedziesz tak latać tam i spowrotem?-podniosłem brew.
-Tak,czemu nie?-wadera starała się naśladować mój sposób mówienia.
-Ehh<Facepalm>
Nagle moją uwagę przykół jakiś szelest.Wstałem z ziemi i poszedłem sprawdzić co to jest.Nie wychodząc z mojej kryjówki zobaczyłem stado Saltus mortem.Były prze piękne!
-Ej,Bella chodź tu tylko cicho.-zawołałem ją szeptem.
-Co tam widzisz?
-To Saltus mortem.Bardzo rzadkie stworzenia.Wyglądają jak jelenie i są z ich rodziny,ale rzywią się mięsem.-Mówiłem zachwycony pięknem zwierząt.-Zawsze chciałem zlapać takiego.Podobają ci się?


Przykładowe jelenie z gatunku Saltus mortem;

Bella???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz