piątek, 16 sierpnia 2013

Od Sary-cd Jaspera-do Dantego


Hej jestem Sara-Ukłoniłam się.
-Ja jestem Dante-uśmiechnął się.
-No więc chodź oprowadzę cię po watasze.
-Ok.
-Najpierw zaczniemy od miejsc, do których ja najbardziej lubię chodzić.Od razu mówię niektóre są nieco straszne-Spojrzałam na niego.
-Ym gdzie teraz jesteśmy?-Spytał
-Jesteśmy nad moczarami.-Usmiechnęłam się
-Lubisz takie miejsca?-Spytał z niedowierzeniem.
-Tak lubię czasem być samotna i przemyśleć parę spraw....-posmutniałam.
-Stało się coś?
-Nie to znaczy tak, ale to zbyt bolesne by o tym mówić.
-No dobrze, ale wiedz, że zawsze możesz mi o wszytkim powiedzieć.
-Dobrze zapamiętam to.
-hmm wiesz a może zakończymy to oprowadzanie.Straszniemnie bolą łapy, bo przeszliśmy kawał drogi.
-No dobrze to co porobimy?
-Pokażesz mi jak mieszkasz?
-Oj nie jestem pewna...czy mg........
-A co mieszkasz z kimś?
-Mieszkam z kimś bardzo mi bliskim, a właściwie dwoma takimi osobami.
-Tak a kim oni są?-Spytał ciekawsko.
-Jeden to mój brat Leo a drugi mój towarzysz Sasuke.
-A rozumiem, ale czy oni mają coś przeciwko?
-No właśnie nie wiem.
-Am a może pokarzę ci miejsce, w którym przebywałem jakiś czas....
-No dobrze gdzie to jest??

Dan gdzie jest to miejsce i jak wygląda?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz