piątek, 30 sierpnia 2013

Od Belli - cd Rick'a - Druga szansa cz. V

-Tylko że czasami nawet ktoś bardzo ci bliski... ktoś kogo znasz od zawsze może cię zranić. Życie jest nie pojęte, czasami trzeba się poddać żeby żyć. Ale czasami chciałabym nie żyć. Wtedy byłabym wolna. Nikt by mi nie zagrażał. Lecz wybrałam życie. Nie wiem czemu. Może dla tego że Bloodwen mnie potrzebuje. Ale przecież w czym ja mu pomogę skoro jestem prawie cała zła?  Nie obchodzi mnie to. Nie mam komu ufać, a tym bardziej tym których znam. Przez jednego wilka straciłam wszystkich i rodzinę i go bo tylko on był moim przyjacielem - powiedziałam z chwilowym smutkiem lecz od razu gdy skończyłam mówić znowu stałam się szorstka. - A uderzyć cię nie mam ochoty...- zaczęłam iść przed siebie. Jakby w otchłań kresu.

Rick???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz