sobota, 3 sierpnia 2013

Od Saverusa-cd Jaspera-do Jaspera/Belli


Od Severusa c.d Jasper/Bella
-Ona straciła pamięć.-powiedziałem spokojnie.
-Aha,i ty ją tak zostawiłeś?!-krzyknęła Bella
-Chciałem jej pomóc!
-To dlaczego tego nie zrobiłeś-wrzesczał Jasper
-Bo...nie będę się ze wszystkiego tłumaczył!Zaprowadzę was do niej,i dacie mi spokój
Skoczyłem przed siebie nie czekając na odpowiedź,a potem zacząłem biec.Co chwila patrzyłem za siebie i jak by z czystej złośliwości robiłem ostre skręty.Pierwszą przeszkodą do pokonania był wodospad.Szybko wskoczyłem na skałę a potem z gracją dałem susa na kamień po drugiej stronie.Jasperowi udało się przeskoczyć,ale Carmen poślizglęła się na głazie i wpadła do wody.Zaśmiałem się wiedząc że ,,pani lasu'' wpadła w wodospad,jednak Jasper przywołał mnie do porządku.W pewnym momęcie przybiegła do nas Carmen(na prawdę jest niezła).Wyprowadziłem ich na skalisty klif.Wszyscy się zozglądali nie widząc nigdzie Belli.Dałem im znak że jest na dole.Rzeczywiście była tam.Chyba spała.


<Jasper/Bella>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz