czwartek, 29 sierpnia 2013

Od Belli - cd Rick'a - Druga szansa cz. III

- Bo widzisz... Czasami nie warto komuś zaufać, a tym bardziej pokochać. Bo wtedy może cię ten ktoś zranić już na zawsze, a wtedy nikt dla ciebie już nic nie znaczy - powiedziałam. W jego głosie poczułam coś dziwnego. Coś miłego. Od razu odtrąciłam od siebie tę myśl. Nie mogłam znów pozwolić się omotać. On mógłby to później wykorzystać, a wtedy już naprawdę nic nie miałoby sensu. Najlepiej byłoby iść do Saurona i czekać na śmierć. Bo po co ryzykować? Wolę być ostrożna, ale jednak postanowiłam się przedstawić- Bella. Arlietta Flora -Bella, ale to imię już nie istnieje. To było imię księżniczki światła, która we mnie umiera. W moim sercu jest po prostu mrok (lecz jest jedna, mała iskierka światła, której nie mogę jej stracić)

Rick???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz