niedziela, 2 marca 2014

od Raian

Szłam powoli wpatrując się w ścieżkę. Nagle zobaczyłam wilka i stanęłam. Zamurowało mnie. Co ja mam powiedzieć! - pomyślałam. Miałam ochotę uciec, ale przecież nie mogę wiecznie uciekać. Popatrzyłam na wilka. Jego wzrok wyglądał jakby stało przed nim co najmniej jakiś walnięty wilk. Po chwili uświadomiłam sobie, że dość dziwnie wyglądałam.
- Jetem Raian - zaczęłam. - A ty ?
- Nuka. To ty jesteś tą nową wilczycą ? - zapytał.
- Tak - uśmiechnęłam się lekko.
- Fajnie cię poznać.
Rozmowa zupełnie się nie kleiła. Pożegnałam się z nim szybko i odeszłam. Super! Zachowałam się jakbym była nienormalna. Świetny początek znajomości. Swoją drogą całkiem przystojny z niego wilk. Zaraz jak on miał na imię ? Ne.., Na... Wiem! Nuka. Wracałam do jaskini myśląc o spotkaniach z innymi wilkami. Co będzie ? Żeby tylko nie było tak jak dzisiaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz