piątek, 21 marca 2014

od Ayline - cd. Tranquilo; do Tranquilo


Rozmowa z basiorem prawdę mówiąc przybiła mnie. Widziałam po jego oczach, że jest smutny i że go zraniłam. Po za tym lubię go. Tylko? Nie umiem powiedzieć... Może nie powinnam być taka ostra? Postanowiłam iść go przeprosić. Robiło się już ciemno, księżyc pojawił się na niebie. Spotkałam Tranquilo siedzącego przed swoją jaskinią. Był zapatrzony w Białą Twarz.
- Cześć - powiedziałam pojawiając się przed nim.
- Po co przyszłaś?! - warknął poirytowany.
- Chciałam Cię przeprosić - powiedziałam patrząc mu w oczy. - Wcale nie jesteś nikim. Lubie Cię. Bardzo.
 
Tranquilo? Daa, wiem, że nie odpisywałam baaaaaardzo długo, a na dodatek to opo jest baaaardzo minimalistyczne, ale mam bardzo dużo pracy.... Wszechobecne testy i w ogóle...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz