sobota, 6 lipca 2013

od Saverusa - cd. Bella; do Bella



-Nic o nim nie wiesz!To cień!Zrodził się z bólu oraz strachu!Ludzie go nie pokonają co dopiero jakieś zwierze-mruknąłem
-Ty też jesteś..-przerwałem jej.
-Nie jestem wilkiem!!!Jestem śmierciożercą,czarnoksiężnikiem oraz człowiekiem!
-Nie..nie możesz być człowiekiem!To te złe istoty!Nie,nie możesz!
-Nie znasz ludzi!Wcale nie są źli!
-Ach tak?Dlaczego ty się tak boisz?!
-Niby czego się boję?!
-Tego całego Saurona!
-Wcale nie!Nie chcę mieć partnerki,nie jestem gotowy na partnerkę i nie chcę byś przezemnie zginęła!Może i mnie kochasz...ale to nie powód do samobójstwa!Jeśli po tej rozmowie znów postanowisz się zabić,to nie moja sprawa!Świadczy to tylko o twojej głupocie i tchurzostwie,za przeproszeniem!Pa Bella.Ja już nie wytrzymuje..Cześć...-mruknąłem i popędziłem do mojej chaty

Bella?Chcesz coś dodać?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz