wtorek, 30 lipca 2013

Od Belli-cd Saverusa

Leżałam gdzieś. Nie wiedziałam gdzie jestem. Wszystko wydawało się nieznajome. Byłam chyba w jaskini. Nie wiedziałam czy to na pewno jaskinia. Nagle ktoś podszedł do mnie i zaczął mówić:
-Dobrze że nic ci nie jest
-Kim jesteś?!?
-Nie poznajesz???
-Jakoś nie
-To ja!
-Czyli kto?-spytałam
-Kate. Nie pamiętasz? Z trudem cię poznałam
-Niby czemu?A poza tym nie znam nikogo takiego jak ty.
-Twoja sierść jest inna
-Naprawdę?-nie dowierzałam-To ona nie była taka odkąd się urodziłam?
-Nie. Sama spójrz w lustro-powiedziała wadera. Podeszłam do lustra wiszącego na ścianie jaskini i zobaczyłam swoje odbicie

-Jestem łowczynią?-spytałam
-Skąd taka myśl?
-Mam łuk
-Nie. Nie jesteś łowczynią. Jesteś księżniczką światła. Nie pamiętasz?-spytała
-Nie. A tak właściwie to jak się nazywam?-zadawałam kolejne pytania
-Bella. Źle z tobą. Pamiętasz coś?
-Niezbyt.
-To pójdź się przejść. Może będzie ci lepiej-powiedziała a ja poszłam




Saverus dokończ. Jak widzisz niezbyt dobrze u mnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz